C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mozgásnap 2

2009.09.06. 20:52 - Camka

Címkék: sport utazás mozgás

Bicaj, futás, torna - mind megvolt ma ugyanebben a sorrendben. Reggel viszonylag korán felébredtem, gyorsan összeszedtem magam, és már indultam is tekerni. Alig láttam ki a fejemből, szemeimet könny borította el olyan álmos voltam még, de megelégedésemre 10 km-t megtettem. Kezdésnek elég volt. A délelőtt gyorsan eltelt, igaziból semmit nem csináltam. Bár mégis! Böngésztem a neten, hogy Kiskertésszel eltervezett elruccanásunkat esetleg Miskolctapolcára, mikor és milyen körülmények között tudjuk megejteni. Találtam is egy nagyon kedvező last minute ajánlatot, de persze még Vele ezt nem tudtam egyeztetni. Talán a napokban végre talizhatunk, és akkor mindent lepontosítunk, hogy a szállás és mi egy' s más ügyben elkezdhessük a szervezést. Remélem ez az utazás összejön, mert már úgy szeretnék elmenni Vele valahova, messze mindenkitől kicsit pihenni, regenerálódni, és együtt lenni vele. Ma tudtunk pár szót váltani skype-on, de persze pont koncertre indulás előtt sikerült elcsípnem, amikor már szinte alig volt idő beszélgetni. Délután anyu eljött velem futni. Ő mérte az időt :) Hát, mit ne mondjak elég gyatrán sikerült. Hamar kifulladtam. Amin részben nem is csodálkozok, mert szerintem 6-7 éve egyáltalán nem futottam, sőt az utóbbi években teljesen elhanyagoltam a sportot, a mozgást is. Azzal vigasztaltak, hogy majd a mindennapi mozgás, futás fokozatosan javítja a teljesítményemet. Nagyon bízom benne, hogy így lesz. Kora este Rubint Réka invitált meg egy közel 40 perces mell, hát, popsi, csípő formálásra. Ma még ügyesebb voltam, mint tegnap. Mozgásom is összerendezettebb volt és a gyakorlatokat is teljesen végig tudtam csinálni. Valahogy majd azt kell beterveznem, hogy munka után esténként, a tanulás mellett miként tudok időt szakítani mindezekre. Aztán szerintem, ha kialakul egy rendszer, akkor már egyre könnyebben fog menni. Mostanra pedig a pizsamaosztás is megvolt már, lassan indulok a tollasbálba :) Hogy holnap kellően kipihenten elkezdhessem a munkahetet. Bár legszívesebben "jelmezbálba" mennék :P

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr211364491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása