C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Keddecske

2010.06.17. 20:20 - Camka

A keddre már nem is emlékszem :) vagy mégis. Megismertem két fiatal srácot, akik humorosságukkal, fiatalos lendületükkel feldobták a napomat. Monoton munka után meginvitáltam barátnőmet egy helyszín lefotózására. Ott találkoztunk... Először jártam a helyen, szégyen szemre igaz csak térképpel sikerült odatalálnom :) Nagyon hangulatos kis balatonparti vendéglátó egységbe cseppentem. Vidám, jókedvú csapat fogadott, akik már várták érkezésemet. Közvetlen, laza pár szó után már mindenki elemében volt. Sikerült kedves főnökasszony napját is felpezsdítenünk. Nah amiért mentünk megtettük, gyors e-mail váltás aztán indultunk mi tovább. Tartoztam barátnőmnek egy beszélgetéssel, sort is kerítettünk rá, d valahogy másra számítottam. Azért jól éreztem magam, jót ettünk, ittunk. A mai siófoki utam szabasdág miatt kimaradt. Majd jövő hétre van újabb időpontom. Hiányzott is, mit ne mondjak. Éreztem,és érzem nem ártott volna ha egy két gondolat gazdát cserél. Itthon gyors élménybeszámoló, majd próbáltam volna kellemeset csevegni valakivel, de úgy látszik ő másokkal tudott csak kellemeset csevegni. Nekem ezt osztották mára....

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr122089812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása