C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Csütörtök

2010.06.10. 21:42 - Camka

Ma valahogy minden jól alakult. Egész nap pénteki hangulatban telt, talán azért is mivel holnap szabadságon leszek. Kisebb megszakításokkal sikerült végigdolgoznom a napot. Ebédre végre hamburgert kajálhattam, bár nem igazán voltam tőle elájulva, ettem már jobbat is. Átruccanva a zölségesbe óriási dinnyés konténerrel találtam szembe magam. Sikerült is kiválasztanunk egy nagy 8 kg-os dinnyét, amit rögtön be is tettem a hűtőbe, hogy este vacsorára igazi hideg legyen. Ami csak hideg lett volna, ha mindeközben nem találjuk ki kolléganőmmel,hogy munka után kicsit elruccanunk shoppingolni. Persze amit terveztem, azt nem vettem, viszont sikerült megajándékozni magam egy fekete-fehér elég érdekes mintás, néhol pöttyös rucival. Ez olyan meglátni, megszeretni érzés volt, egy gyors próba után máris a pénztárnál álltam vele. Gyorsan elszaladt az idő, hazaszállítás, aztán jómagam hazaszállítása. Itthon aztán kipakolás után rögtön ruhapróbát tartottam, és egy gyors telefon egyeztetés a varrónővel némi kedvem szerinti igazításra. Az este gyorsan eljött. Kis családomat összetoboroztam és degeszre faltuk magunkat a dinnyéből közben meg nagyon jót beszélgettün. Rég volt ilyen...

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr992072722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása