C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tizenhatodik nap

2010.04.17. 08:12 - Camka

Nyomott egy nap volt a mai. Iszonyatos lassan telt napközben az idő. Persze dolgozni sem volt sok kedvem... Amikor pedig belegondoltam, hogy rám még vár egy késő délutáni műszak, még jobban lelankadtam. Kora délután kicsi kényeztetést nem sajnálva magamtól befeküdtem egy masszázsra. Talán a mai napban ez volt a legjobb. Bár egy kicsit rövidnek tűnt, de kellőképpen megdolgozta Nita az izmaimat. Úgy döntöttem rendszeressé teszem ezt és máris egyeztetünk időpontot a következő alkalomra. Siettem haza, hiszen 5 óráig igyekeznem kellett a megszokott péntek délutáni házimunkát elvégezni, mosás, takarítás.... Épp időben utolértem magam, gyorsan még egy ebéd is belefért. Van már 2 hete is, hogy töltött paprikát kívántam. Végre megkaptam :) Aztán indulás vissza a hivatalba. Egy befektető társaság beruházásának vetítéssel egybekötött makettes bemutatójára. Utolsó fázisba ért az építkezés megkezdése előtt. Egyelőre nem mondhatok semmit, de ha mindez tényleg megvalósul itt a Balaton déli partján, és felépül a létesítmény, akkor kulturális kánaán lesz. Majd aki kiérdemli, az elkísérhet a megnyitóra :) A megszokottakhoz képest viszonylag korán hazaértem. Majd kezdeményeztem egy beszélgetést. Zömében szinte csak én beszéltem. Szűkösre szabott idő miatt konkretizálni sajnos nem sikerült a helyzetet. Eléggé leszívottnak éreztem magam,szinte semmi másra nem volt energiám, csak fürcsi után bezuhanni ágyikómba.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr951928576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása