C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Virágos napok

2010.03.08. 21:22 - Camka

Jujjj, de élveztem én ezt a hétvégét :) Végre nem kellett stresszesen ébrednem, végre lustizhattam kicsit tovább ágyikómban, végre felszabadultabban tölthettem el a szabadidőmet. Szombati nap a családé volt. Itthon bepótoltam régóta elmaradt dolgaimat, kiselejteztem a tételeimet, alapos tavaszi nagy takarítást tartottam, majd délutáni szunyókálásom után meglátogattam nagymamámat. Az este folyamán sem történt semmi különleges dolog, élveztem a nyugalmat.

Vasárnap már ennél mozgalmasabban telt. Megszokott kiruccanásom feldobta a délutánomat. Kellemes társaságban, sok nevetéssel merész "ruhapróbát" tartottunk. Majd figyelmetlenségemnek köszönhetően sikerült szó szerint olaj helyett pálinkát tenni a tűzre.... Ami akkor számomra elég nevetségesnek tűnt, de tényleg így utólag belegondolva nagyobb baj is történhetett volna... Azért, mint hűséges és alázatos alattvaló végül finom vacsorát tálaltam felséges Királyom elé :) Szívesen időztem volna még... csak sajnos haza kellett jönnöm.

Három hét és a hosszú pihenős hétvége után meglehetősen nehezemre esett ma bemenni dolgozni. Elég fura légkör fogadott... Munka elmaradás akadt bőven, így pörgősen vettem az akadályokat és a nap végére sikerült nagyjából utolérni magam. Kicsit tartok az elkövetkező napoktól... kiszámíthatatlan kirohanásoknak voltam ma is már szemtanúja. Mai nap a virágajándékozásokról szólt. Nőnap. Igaziból már tegnap megkezdődött. Óriási meglepetés ért tegnap este,amikor legkedvesebb Királyom meglepett e kedves ajándékával. Nagy boldogságot varázsolt a szívecskémbe. Hazafele végigénekeltem az utat :) Aztán ma sorra érkeztek kedves férfi ismerőseim, kollégáim, akik megköszöntöttek e alkalolmból. Sok szép színes virágot és finom csokikat kaptam. Munka után találkoztam barátnőmmel és fagyiztunk egyet. Majd siettem haza, mert itthonra bevolt még tervezve egy két elintézendő dolog. Elég hamar este lett. Fárasztó nap után jöhet a pihenés. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr871822138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása