C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hétvége-öszezsúfova egy blogba

2010.03.01. 07:59 - Camka

Hétfő reggel van. A pontos idő: 7óra 36 perc. Camka blogja, köszöntöm kedves olvasóimat. :)

Túl egy rövid éjszaka után, kicsit álmosan, de már megreggelizve, épp a tanulásnak készülődve kedvet kaptam, hogy akkor most bepótolom itteni elmaradásomat. Kába fejjel, főleg úgy hogy "még mindig nem érketek haza" :), kicsit nehéz visszaemlékezni egészen szombatig. Agytekervényeimet forgatva, amik tényleg meglehetősen nyikorognak most, egy-két foszlány azért beugrik. A szombati napot végigtanultam. Tisztességesen reggeltől délutánig. Legyűrtem 30 tételt, és elégedve zártam a napot egy kis pihenéssel. Aznap fontosabb történései ki is merültek ennyiben.Nem sok igaz? De mit tudok tenni, ha most a tanulás időszaka van. No meg igyekezni szerettem volna, mert a vasárnapomat kicsit már lazábbra terveztem. Bár kora délutánig szintén tanultam, de had ne mondjam nehezen ment, hiszen állandóan elkalandoztak gondolataim, hogy vajon milyen is lesz a nap hátralevő része. Készültem. 4 óra fele el is értem a kitűzött célt. Ám előtte, mivel a másik elfoglaltabb volt nálam, kevésbé sietősre vettem a figurát, és beugrottam a cukrászdába, hogy anyuékat meglepjem egy-két finom tortaszelettel. Már előző nap csalógatott, hogy menjünk el sütizni, de annyira belevoltam merülve a tanulásba, hogy nem igazán volt kedvem. Igazán jó ötletnek bizonyult ez a meglepi, mert amint hazaértem apuval mindjárt lecsaptak a tálca tortaszeletekre :) Ezután indultam csak utamra. A nap további része kellemesen telt, sok nevetéssel és ezzel azzal. Olyan kívánós vagyok mostanában. Adtunk is a fogyókúrának jó kis szalonnával, friss kenyérrel és hagymával. Sajnos borocskát nem ihattam, mert még autóvezetés várt rám. Ezek után még legyűrtünk egy nagy adag gesztenyepürét is. Összeszövetkeztem házigazdám macsekjával, hogy ő karmol én meg harapok a finom falatokért, erre válaszul megkaptuk a gazdánk beszólásását. :) A macska megy a háztól és én meg maradok, persze rövid pórázon :) Ezek után aztán nem volt sok választásom, kénytelen voltam a mosogatást is bevállalni, ha már pórázon tartanak :P Hazaindulás előtt még egy kis pihi, egy kis pakolás. Legszívesebben ott töltöttem volna az éjszakát, nagyon fáradtnak éreztem magam. Az este folyamán volt szerencsém vezetni házigazdám autóját. Ennyi év után most először :) Először nagyon kényelmetlennek éreztem az ülést, de még a hazaút előtt a autómban is úgy állítottam be , és bebizonyosodott, hogy tényleg sokkal jobb így vezetni....Feltűnően gyorsan hazaérkeztem. Aztán már csak annyi erőm maradt, hogy bezuhantam az ágyamba, és máris elaludtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr961798918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása