C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ember tervez

2010.02.25. 21:40 - Camka

Isten végez. Szokták ezt mondani, amikor valami nem úgy jön össze, ahogy szeretnénk. Ez is egy ilyen nap volt. De ne ugorjunk ennyire előre, hiszen a korábbi napok történéseiről se feledkezzünk meg. Tanulok, tanulok, tanulok. Tegnap már nem bírtam, mehetnékem támadt. Kedden üzentek, hogy megérkezett a múltkori elmaradt könyvrendelés a könyvtárba. Mi is lehetne más, mint ez is egy órás könyv. Muki befonja az összes szőrét, amire majd ezt kiolvassa. :) Már épp hazafelé indultam volna, amikor csörgött a telóm. Barátnőm keresett, hogy üljünk be valahova, mert már tényleg elég régen találkoztunk. Kellemesen elbeszélgettük az időt, ismerősök jöttek, mentek, amikor diszkréten kialudt felettünk a világítás. Már csak mi maradtunk. Még vicceltem is, hogy nah ez így finom jelzés volt, hogy már elég régóta itt ülünk. Aztán egy hirtelen elhatározással összecihelődtünk és elindultunk kifele. Akkor vettem észre, hogy valóban lejárt a nyitvatartásuk. Órámra nézve tudatosult bennem, hogy így is jó 20 perccel meghosszabbították miattunk a napjukat. Nem tudom mi van velem esténként, feltűnően korán bealszok. Egy kis tévénézés, aztán csak azt érzem, hogy picikét be kell csukni a szemem, mert pihenésre vágyik. Ezután már reggel van mindig... Délelőtt keresztlányom anyukája volt olyan kedves és felajánlotta, hogy majd ő elviszi az autómat leműszakiztatni. Először nem igazán lelkesedtem az ötletért, mert nem nagyon szeretem ha mások vezetik KisSuzimat, Nem is igen szoktam megengedni senkinek. Aztán beláttam, hogy így legalább megspórol nekem egy délelőttöt és marad időm tanulni. Elég hamar megfordult, nem volt semmi gond, a sárga és piros matricámat is megkaptam :) Kicsit csalódott lettem délutánra, amikorra tutti lett, hogy nem sikerül összehozni egy várva várt találkát. Ejh, pedig olyan szépen elterveztem, és minden adott volt hozzá.... Sebaj, majd talán legközelebb, addig legalább lesz időm , hogy kiforrja magát a huncut tervem :) Egy kicsit jobb kedvre fakasszam magam, gyorsan készítettem megint finom vanília pudingos sütit. Úgy megkívántam. Maradt hétvégéről piros gyümis öntet, hát most még istenibbnek éreztem az ízét, mint vasárnap. Mivel napok óta a nap nagy részét tanulással töltöm, megelégelve ebben a kellemes napsütésben a négyfal közötti bezártságot úgy döntöttem, hogy eljött az ideje az autótakarításnak. Alaposan el is végeztem a munkát. Nagyon jól esett kint lenni a szabadban a friss levegőn... Lassan kitavaszodik, dejólessssz :) Ma sikerült egyszer végigérnem a tételsoron, áttanultam az utolsó tételt is. Ám, nem igazán érzem, hogy tudnék is valamit. Holnaptól ismétlés következik, talán akkor majd még mélyülnek bennem a paragrafusok. Az esti órákat nyugisnak terveztem. Kiváncsiságomat felkeltette egy skype beszélgetés során feltett érdekes kérdés, amire nagy agytörés után sem tudom, mit kellett volna válaszolnom, vagy mire kellett volna gondolnom. Faggatózásomnak ellenállt az illető, így kénytelen vagyok így lefeküdni, csak nehogy lyukas oldallal ébredjek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr351790206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása