C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Monotonnak indult...

2010.01.31. 22:43 - Camka

Éjjel 3/4 3 -kor még ébren voltam. Ahhoz képest, hogy volt az estének egy olyan pillanata, amikor azt hittem beájulok a "fáradtságtól", egy idő után mintha ez elszállt vona. Próbáltam magam elaltatni, tanácsokat megfogadva több módszert kipróbáltam... Még sört is ittam, mert eszembe jutott, hogy egyik ismerősöm is ezt tette anno szintén álmatlanság ellen. Brrrr, pedig én nem is szeretem a sört :) Aztán ennek hála, vagy annak, hogy magamhoz öleltem Pemzlit... de elaludtam. Nem terveztem, hogy korán kelek. Mégis én voltam az első, aki felébredt ebben a házban :) Délelőtt elmentem meglátogattam a mamámat, aki a körülményekhez képest jó hírrel fogadott. Aztán hazaérve inkább lustizáshoz volt kedvem, vissza is bújtam ágyikómba. Még jó, hogy lusta voltam reggel beágyazni :) Majd elkezdtem fantáziálni, hogy valamit tenni kéne, hogy az elmúlt vasárnapok után ez a mai valamivel különlegesebb legyen. A töprengésben kicsit el is szunyókáltam, annyira hogy a családi ebédről is lemaradtam. Aztán vettem a bátorságot és "rábeszéltem" magam egyik legkedvesebb ismerősömre :) Kimozdultam itthonról, a délután további része számomra nagyon jól telt. Este 10 óra fele sikerült is hazaérnem. Aztán fürcsi, és már megint ágyból netezek. Szerintem megnézem a Heti hetest aztán elteszem magam holnapra, hiszen "munkás" hét elé nézek ismételten.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr591716419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása