C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kialvatlanságban

2010.01.11. 21:29 - Camka

Háááát mi lett velem.... elaludtam. Mivel hajnali fél 4-kor még forgolódva dobáltam magam az ágyamban nem is csoda. Az 5 órakor ébresztő szundimat pedig valószínű kinyomhattam, amire persze nem emlékszem, csak arra hogy fél 7 fele rémülten eszméltem fel, hogy már rég készülődnöm kéne. Azért kisebb nagyobb nehézségek árán sikerült beérnem időben dolgozni. Még a megszokott reggelimet is ki kellett hagynom, mivel a második piritós kenyér szénné égetése után tudatosult bennem, hogy én ma reggel még ennek elkészítésére is alkalmatlan vagyok. :) A nap elkövetkező részéről jobb inkább egy szót sem írni. Dolgoztam. Kicsit már nehezen viselem egyes embereket. Lassan kezdek besokalni és ma sem sok hiányzott, hogy ne fejtsem ki a véleményemet. Nagy türelem és önuralom kellett. Végre megtalátam az emberemet is és sikerült némi infót begyűjteni egy olyan dologgal kapcsolatosan, amelynek döntésében egyre jobban sürgetnek. Megérzéseim beigazolódtak. Már megint bejött.... Bár még mindig ott maradt az a kérdés, hogy az elfogultság és az emberi sértődöttség nem e erősebb? Alig vártam, hogy vége legyen a munkaidőmnek és elindulhassak utamra. Egyre nehezebben vonszoltam magam egyik helyről a másikra. A fáradtságtól kedvem sem igazán volt jönni menni, de azért majdnem mindent sikerült elintézni. Meglepetésemre a DM előtti parkolóban hirtelen megakadt a szemem egyik kedves ismerősöm autóján, akivel már lassan két hete tervezzük, hogy leülünk és beszélgetünk egy jót. Egy gyors telefon, egymásra találás, de sajnos dumcsizós taliról lemondás, mert épp most nem volt egyedül.... Sebaj keres majd még ő engem :) Elhatároztam, hogy holnaptól dietába kezdek. Mai nap betett, annyit ettem mint egy ló :) Nem tudom mi volt velem. Nem is éreztem éhséget, de csak ettem ettem.... Mostanra meg már egy alvásból ébredtem. Kicsit leültem itthon netezni, keresgettem ezt azt és urrá lett rajtam az álmosság. Elaludtam, leragadtak a szemeim. Másfél óra után még fáradtabban ébredtem. Kicsit nézem a tévét, aztán megpróbálom ma magam időben elaltatni, hiszen holnap megint egy munkás nap elé nézünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr761664776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása