C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Adventi disznóság :)

2009.12.13. 22:36 - Camka

Ezüst vasárnap. Már tegnap lelkiekben felkészítettem magam, hogy ma ismét hajnalok hajnalán kell kelni. Hiszen ma disznóvágás volt nálunk. Amióta az eszemet tudom, mindig karácsony előtti hetekben levágunk egy négylábú röfit :) A korábbi évektől eltérően jóval kevesebben gyűltünk össze, de a család apraja nagyja és a csapat szokásos emberkéi mind a meghívottak között szerepeltek. Reggeli lelkesedésem korán alábbhagyott. Valahogy nem igazán kívántam a hidegben kint lenni, inkább felajánlottam, hogy segítek a konyhában. Amíg a többiek a kinti munkát végezték a nagymamámmal együtt sütöttünk finom káposztát, friss, fokhagymás pecsenyét, májat és minden egyéb "disznóságot" :) Mondjuk mindezek engem különösen nem csigáztak fel, hiszen ezekért a kajákért én nem igazán vagyok oda. Biztos valakinek nagyon furán hangzik, de én nem is ettem ma a disznótoros étkekből. Nem szeressem. Viszont a kolbász a füstön lóg már, így hamarosan megkóstolhatod, ha már ma friss kóstolót nem tudtam vinni Neked :) Aztán részemről délelőttre ennyiben ki is merült a munka java, hiszen közben megérkezett keresztlányom, akivel el kellett menni ajándékot vásárolni. Régmúlt iskolás emlékeimet elevenítettem fel a vele való beszélgetés során. Ötleteltünk egy kisebb meglepetést annak az osztálytársának, akinek a nevét kihúzta a kalapból, és akit meg fog ajándékozni az osztályban karácsony alkalmából. Persze a meglepi igazi kitalálása rám maradt, gyűjtöttem a jobbnál jobb ötleteket, és éreztem, hogy a vásárlásnál ismét kezdek átesni a ló másik oldalára. Bizony gyakran előfordul velem, hogy belesek abba a csapdába, hogy nem tudom hol a határ és még ezt is, még azt is megveszem az ajándékozottnak... Most is 11 éves keresztlányom szólt rám, hogy szerinte elég lesz ám már :) Úgy eltelt az idő, hogy csak kora délutánra sikerült hazaérnünk. Addigra pedig már a hurka megtöltésével is végeztek, szinte vége is volt itthon a disznóvágásnak. Ezt is jól megúsztam :) Délután segítettem összepakolni, majd mind aki jól végezte dolgát kicsit lepihentem. :) Az este nyugisan eltelt.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr271595378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása