C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vajon miért?

2010.09.04. 21:10 - Camka

Miért nem tudtam sokáig aludni? - Felriadtam egész korán, még mindenki készülődött munkába, csak tébláboltam a házban. Már amikor kinyitottam a szemeimet éreztem, hogy nem aludtam eleget és valami hatalmas feszültség lett urrá rajtam, ami elég érdekes felvetésekhez vezetett a múlttal kapcsolatosan. Perzse, ami sok jóra nem vezetett, és én is egyre feszültebb lettem. Csak töprengtem, hogy vajon miért? Kifakadtam, és miután elmondtam,hogy mi az ami bánt, még lettem mindenért okolva, hogy generálom a problémát és általam kitalált, felnagyolt dolgon lelkizek. Ki tudja... Lehet nem kéne, csak engem mégis bánt egy két dolog, ami amásik számára egyáltalán nem bír jelentőséggel. Legalábbis az én esetemben, másnál meg biztos nem így működik. Ma aztán tényleg zizi napom volt amúgy is. Bár reggel koránra terveztem az indulást Fonyódra, de miután a mosógép a sok mosnivalóval és váratlannul érkezett ezermester ismerősöm feltartóztatott így csak 10 óra után tudtam elindulni. Egy kis bevásárlás után következő cél a piac volt. Egy kis nézegelődés a bolhás részen, majd a 2. körben találtam Felség számára két igazi "rúsnya" kis cicát :) Mindeközben a véletlen összehozott egy kedves ismerősömmel és kedvesével. Mi másról is beszélhettünk volna,mint a közelgő választásokról. Valami ragályos politikai láz ejtett rabul, mert óriási lelkesedést, akarot érzek a a küzdelemhez s azt vettem észre magamon , hogy szítom én is a helyzeteket. Hazaérve finom ebéddel vártak, majd nagy szükségét éreztem egy kiadós alvásnak. Aminek Felség MSN-re való bejelentkezése vetett véget. De már sokszor megfogadtam, hogy legalább akkor, amikor alszok kikapcsolom a villyogást, mert csak gaborgyás leszek tőle. Úgy vettem észre ma aztán vele sem lehetett sokat beszélni, egyáltalán nem ilyen szokott lenni, eléggé gaborgyásnak tűnt Ő is és az én nyügösségemmel ez társítva nem igen vezetett élvezetes kommunikáláshoz. A délután folyamán érkezett kettő telefonhívás is, amimég inkább arra sarkalt, hogy itt az ideje, hogy megírjam kampányszövegemet. El is kezdtem, de úgy belefeledkeztem, hogy már rég elmúlt este 7 óra, amikorra mennem kellett volna Felségnek a kecsketejért :) Mostanra már az is a hűtőben várja a másnapot. Haza felé beugrottam még a cukrászdába, minenkineki hoztam haza egy kis nyalánkságot. Örültek is nekem, egyből kiürültek a poharak. Mai napra tervezett famíila látogatás sajnos elmaradt :( Estére meg csak pihit terveztem, pihit, pihit, fejből kinézést és lebegést.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr322271879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása