C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Didergősen

2010.08.31. 17:47 - Camka

Ma aztán az időjárás mélyen nyomot hagyott a nap nagy részén. Reggel még bíztam benne, hátha csak kisüt a napocska, de egy hirtelen besötétedés után egyre jobban elkezdett szakadni az eső. Nagyon hideg lett. Már már itten ülve a szobában , érezve, hogy kicsit fagyos az orrom, azon gondolkodok, hogy lehet csak be kéne fűteni. Nade, még csak augusztus van :) Egy biztos, hogy most már nem elég kis kardigánt felvenni, hanem a széldzsekimet is lassan elő kell venni a szekrényből. A mai nap olyan snassz volt. Különösen nagy dolog nem történt. Mindenki tette a dolgát, persze egy kis lazaság most is belefért. Délután betoppant Pemzli ideiglenes gazdija, és hozott nekem finom tormás mogyorót. Meglepődtem, mivel valamivel icipicit későbbre vártam. Aztán viharzott is tovább, sajnálatomra. De megértem, hiszen hosszú út állt még előtte. Viszont a tőle kapott nasi nagy sikert aratott. Mindjárt jöttek a kolléganők, hogy mit eszel? A finom újdonság mindenkinek ízlett, egyesek azonnal le adták a rendelést, ha tudok valahonnan szerezni, rájuk mindenképp gondoljak :) Ma busszal mentem dolgozni, de így sem értem később haza, hiszen Öcsi kidobott Lellén a buszmegállóban és elértem a korábbi járatot. Átfagyva, megázva örültem, hogy hazaértem. Gyors forró zuhany, 2 csésze meleg tea, és máris kicsivel jobban érzem magam. Mára már nem terveztem semmit, pihi lesz. Muszály néha regenerálódni :) Úgy érzem erre most nagy szükségem van, főleg az alvásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr682262249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása