C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szélső nap

2010.08.26. 20:59 - Camka

Elég is volt a munkás hétből, még jó hogy holnapra szabadságot kértem. Bár itthon is meglesz a dolgom, de azért ez mégis más. Ma aztán különösebben senki sem zavarta meg nyugalmamat, főnökség sem volt, így alig dolgoztunk valamit. Szerencsére még az ügyfelek is tiszteletben tartották, hogy csütörtök lévén nincs ügyfélfogadás sem. Ebédidőben kiugrottam egyet nyalni :) Sajnos ma sem volt meggyes mákos fagyi, viszont megkóstoltam helyette a málnás túrótortát :) Elképesztő, hogy milyen kreatívak a mostani fagyisok. Jobbnál jobb és ízletesebb, furább nevű fagyit kreállnak. Már be se érnénk azzal, ha csak csoki, vanília, puncs és citrom lenne, mint anno :) Napok óta töprengek azon, hogy lehet kellene vennem egy fagyigépet , akkor kedvem szerint itthon is készíthetnék fincsi fagyikat és persze dietásakat is :) ám egyelőre még csak tervben van, meggondolandó, hogy összességében megéri e cakompakk azt a sok pénzt. Ma különleges látogató érkezett hozzám a hivatalba. Ahogy csak magunk között szoktuk emlegetni, a british airway-.es. Felhívta a figyelmemet, hogy a rendszer az ÉN, az EGO. Valamint minden az ÉN-hez vezet, különféle kombinációk sora utal vissza erre. Hát igen ő az a vicces figura, aki egy zöldbabfőzelék étkezéses nyugta sorszámából levezeti, hogy ki kivel és mivel hozható szorosan, de titkosan kapcsolatba. Érdekes egy muki :) Valamiért a legjobban velem érti meg magát, talán azért, mert én igyekszek tágra nyílt szemekkel figyelni elképesztő sztorijait és agymenéseit. :) Munka után siettem haza. Mit is csinálhattam volna, mint takarítottam :) Soha nem lesz vége...Már nagyon unom, sőt mindenki unja, mindenkit nagyon megvisel ez a szanaszét állapot és a fáradtság. De szerencsre már 3 szoba készen van... ám munka még van bőven... Holnap az én szobám kerül sorra, aminek színválasztásával még mindig bajban vagyok. Napról napra újabb ötletek jönnek, de nehezn tudok dönteni. Pedig reggelre ezt mindenképp meg kell álmodnom. Megyek is alukálni... Jóccakát :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr892250517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása