C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mikulásos hétvége

2009.12.07. 06:55 - Camka

Címkék: barátok móka mikulás sütemény élvezetek

Történt egy's más a hétvégén. Annyira sodort magával a mikulásos készülődés, hogy minden este ájultan zuhantam be az ágyikómba és máris bealudtam. Így történhetett meg, hogy elmaradt hétvégi blog bejegyzéseimet most egy szusszra visszaemlékezve kell pótolnom. Eminens diák lévén, és félve attól, hogy a krampuszok visszaviszik ajándékaimat gyorsan megteszem ezt. Az élmények még frissek bennem, és mély nyomot hagytak - egy-két baráti lila foltot is :) Ugye Mikulás? :) - nem lesz nehéz dolgom. Szóval szombat. Végre hosszú idő után ez volt az első hétvége, hogy reggel nem arra ébredtem, hogy jajjj, már megint tanulni kell. Bizony, bizony újévig pihit tervezek e téren, aztán kezdetét veszi az utolsó hajrá. De ne erről beszéljek :) Szóljatok rám nyugodtan :) Reggel megejtettük a szokásos hétvégi bevásárlást, majd egy kis pihi után birtokba vettem a konyhát. Egy korábbi ígéretemet végre teljesítettem. Sütöttem a Mikulásnak hólabdát, ami megint hókocka lett. Kicsit paszmagos sütemény, de ha az utóbbi 3 napot nézem, akkor most igazán megérdemli, nah meg egyszer van Mikulás egy évben :) Élvezettel sütkéreztem a konyhában, szívemet lelkemet megint beleadtam. Oly annyira, hogy csak egy konyhai robotgépnek égettem le a motorját :) Este nyugiban telt. Sajnos Zullal tervezett kiruccanásunk technikai okok miatt elmaradt, de sebaj, majd bepótoljuk. Apropó, hétvégén valaki megjegyezte, hogy miért is nem jövök össze Zullal? Hát amikor ezt elmeséltem neki, fogta a hasát a nevetéstől.... Valószínű ti azt nem tudjátok, amit mi, és az a valaki sem tudta, amíg megvárva, hogy a folyamatos célozgatásaiból mit hoz ki, kiböktem, hogy "Ugyan már hülyeségeket beszélsz, Zull a legjobb barátnőm" Ugye ugye a név mily megtévesztő tud lenni? :) Férfias? Pedig a barátnőm elég csajos, de csak inkognitóban szerepelhetett eddig itten, így tökéletes választás volt ez a név :) Hiszen nem mindenki szereti, hogy konkrétan rá hivatkozva kikerülnek mindennapjai más blogjára és a nagyvilág elé. Akármennyire is legjobb barátnőm :) Jelzem azt is, hogy felcsatolható vibrire sincs szükségem :P Ugye Mikulás? :) Vasárnap meglátogattam Santa Claust, aki igazi különleges és talán eddigi legizgalmasabb interaktív műsort adta nekem :) Szerencsére nem kellett Lappföldig elutaznom :) Némi kis ajándékot is vittem neki a süti mellé, hogy ne csak mindig a Mikulás ajándékozzon, végre ő is kapjon valamit :) Aktívan és gyorsan eltelt a délután, nem is gondoltam volna az "öregről", hogy a kora ellenére még ilyen jó formában is tud lenni, ilyen kreatív télapóműsort is tud produkálni. :P Hazafelé, már nem voltam annyira feldobódva. Iszonyat fáradság, kimerültség tört rám. Elég későre járt már, és nehezemre esett a vezetésre koncentrálni. Voltak olyan pillanatok, amikor nem emlékszem, hogy is jutottam el egyik szakasztól a másikig, alig bírtam nyitvatartani a szememet. Azért szerencsésen hazaérkeztem. :) Összességében elmondhatom hogy ez egy 8, 5 pontos hétvége volt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr421579523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása