C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vidám nap

2009.10.21. 21:56 - Camka

Címkék: munka tanulás mosoly élvezetek szexvágy

Jól indult a nap :) Finom vaníliás, kakaós, mazsolás kaláccsal és egy bögre forró kakaóval... Meg is édesítette a napomat, mindjárt nagyobb kedvvel szedelőzködtem össze és indultam a dolgozóba. Nekem már a hétre befejeződött a munkás élet :) Holnapi napra szabit kértem, legalább több időm is lesz készülni a szakvizsgára, és végre lehet egy igazi hosszú hétvégém. Utálatos részhez értem a tanulásban, államháztartás, makrogazdaság, költségvetés... pfff, nem is tudom, hogy fogom majd memorizálni. Még jó hogy tegnap vettem utánpótlásnak ginseng oldatot, az legalább majd a szellemi frisseségemet erősíti :) Bár épp a tájékoztatón az is szerepel, hogy a szexuális vágyat is serkenti :) Bár lehet jobb lenne, ha azt most kivételesen kihagyná, mert e nélkül is megvan az most kellő képpen, csak egyelőre partner nincs még hozzá :) De még bírom :P Szóval mai nap jókedvűen telt a munkahelyemen. Öreganyám is azt mondta, hogy teljesen készen van tőlem, nincs még egy ilyen unokája mint én :) Öreganyám a Reni ősanyja, aki állandóan vagy fel akar minket képelni, vagy csak egyszerűen felgyújtani :) Mindig azt mondja, hogy olyan fiatalok vagyunk még, hogy ha kitépnék a karunkat, még kinőne :) De ő nagyon öreg ám, kb. csak 6 évvel idősebb nálam :) Nagyon szeretjük :) Délután megbeszélést tartottunk, ahol ismét finoman a szőnyeg szélére lettünk állítva a mihez tartás végett. Meghallgathattuk a Ket. új változtatásairól a tájékoztatót, ami nem igazán kötötte már le az én figyelmemet, hiszen épp pár napja önállóan sikeresen átrágtam magam az új szabályokon. Ahogy körülnéztem a többi kollégám is igyekezett érdeklődve figyelni, ám mélyen a szemükbe nézve fellelhető volt az unalom :) A végén a főnököm, csak annyit kérdezett tőlem, hogy "Te is így tartottad volna meg?" Hát nem akartam sértő lenni, és tiszteltem hogy kolléganőm lelkiismeretesen felkészült a törvényből, így igyekeztem diplomatikus választ adni a kérdésre, és mókásan elterelni a témát. Aztán le is járt a munkaidőm. Öcsi nagyon rendes volt mert a kapuig hazahozott :) Itthon este semmi különleges dolog nem történt. Nemrég fejeztem be a tanulást. Lassan megágyazok, aztán szerintem olvasok még egy kicsit. Holnapra is mosolygós, szép napot mindenkinek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr61466502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása