C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fárasztó, hosszú nap élményekkel tele

2009.10.20. 21:55 - Camka

Címkék: munka barátok shopping sütemény élvezetek

Alig látok ki a fejemből... Nemrég estem haza. Kicsit hosszú volt ez a nap, mivel hajnali fél 7-kor, amikor még valaki édes álmát aludta, vagy éppen akkor fordult a másik oldalára, én már indultam a dolgozóba. Ahhoz, hogy a tervezett időre beérjek a munkahelyemre és ahhoz elkészüljek 5 órakor kellett ébrednem, ami nagyon nehéz volt, hiszen éjjel fél 2 -kor még szomorúan forgolódtam az ágyikómban. A délelőtt lassan telt. Problémák problémák után, elkeseredett percek, megértő és vígasztaló kollégák, aggódó és féltő főnökök.... Szerencsére csak délután fél 2-ig tartott ma a munkaidőm. Aztán tűz arra a helyre, amire egyik ismerősöm azt mondta, hogy lassan úgy ismered már mint a tenyeredet, teljesen otthonosan mozogsz már itt.... :) Bizony az úticélt még GPS nélkül is egész egyszerűen megtaláltuk. Izgatottan vártam, hogy minél előbb részese legyek annak a pillanatnak, amit napközben annyira vártam, hajtott a kiváncsiság is. Előtte még egy gyors találkozónak induló összefutást ejtettünk meg egyik kedves ismerősömmel, s mivel igazán ő nem nagyon sietett további útjára, így kellemeset beszélgettünk. Ismét megerősödött bennem az az érzés, hogy egy igazán lelkiismeretes emberrel hozott össze az élet, és a jövőben mindenképp ápolni kell a kapcsolatunkat, hiszen sok előnye származhat ebből mindkettőnknek. Ezután végre elérkezett a nap csúcspontja. Csak ketten voltunk ott, sehol senki, nagy csend uralkodott körülöttünk. Magamban mélyen elmélyülve, átélve szemléltem a dolgokat. Az a pár perc óriási élmény volt, feltöltődtem.... :) (A részletekről lehet később beszámolok, addig maradjon az én titkom.) Majd Lavazza capuccino, Bajor torta szelet és ezer éve, talán gyerekkoromban utoljára evett béka mignon édesítette meg a napomat egy hangulatos füstös kávéházban egy kellemes társasággal. Fel is pörögtem ezek után, mintha a fáradtságom is elmúlt volna. Mosoly, derű, móka, kacagás, séta és shoppingolás zárta az estémet. Végre vettem egy csizmát is magamnak, aminek nagyon örülök, mert ez is olyan volt, hogy meglátni és megszerezni... Bár az ára egy kicsit lelombozott, de nézzük pozitívan a dolgokat.... Igazán megérdemeltem, sőt mivel idén nem kell téligumit vennem így annak az árán simán megengedhettem magamnak, hogy megvegyem :) Jól éreztem ma magam, jól esett kimozdulni.. de a legjobb itthon lenni. És amit most a legjobban várok, egy forró fürdő és egy pihe puha ágy :)

Ui: Elnézést a hűséges olvasóimtól, hogy az elmúlt napokban megfosztottam őket soraimtól. Különösebb oka nem volt ennek, csak jól esett eltűnni egy kicsit ... Nem igazán volt hangulatom írogatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr331464200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása