C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsit már felszabadultabban

2009.09.03. 22:53 - Camka

Címkék: munka barátok

Mai nappal ismét kezdetét vette a hosszú itthoni tartózkodás után a munka. Reggel kicsit nehezen ment az ébredés, hiszen jóval korábban kellett kelnem, mint az elmúlt 1 hétben. Bent a Hivatalban szinte mindenki örömmel fogadott, bár olykor kétségeim merültek fel, hogy kinek a szemében látok igazi, őszinte gratulációt. Egész nap tettem-vettem a dolgomat, próbáltam utolérni magam az elmaradt munkával. Ami részben sikerült is, de összességében a mai munkanapomat úgy jellemezném, hogy a nagy lótás-futás, folyosón, irodák közti szaladgálás közben belekaptam több dologba, de igazán ma semmit sem fejeztem be. Sebaj, holnap is lesz nap. Ami nem készült el ma, az megvár úgyis holnapig. Nem is bánom, hogy holnap már péntek lesz. Végre hétvége, és kicsit pihenhetek. Ám majd kiderül, hogy mennyire sikerült magamra fordítani a szabadidőmet.

Ma többen megjegyezték rólam, hogy nagyon látszik rajtam, hogy túl vagyok ezen a vizsgán, mert sokkal jobb a kedvem, felszabadultabb vagyok és többet mosolygok :) Nah és persze nagyobb is lett a szám :))

Délután felhívtam egyik kedves ismerősömet, hogy mit szólna ha beülnénk egy kávéra és egy sütire valahova. A sütiből fagyi lett :) Már jó pár hete nem találkoztunk egymással. Ez idő alatt mindkettőnknek nagyon sok mesélni valója akadt. Végre elmondhattam én is valakinek, hogy mi is történt velem az elmúlt napokban. Néhány dolgot ő is megdöbbenéssel hallgatott. Bár soha nem szokott tanácsot adni, mert szerintem tudja, hogy ha valamit a fejembe veszek akkor azt úgyis véghezviszem, illetve úgyis mindig csak a saját fejem után megyek :) Bár mindig félt és óv :) Ma azt is megtapasztaltam ismét, hogy lehet a férfiak pletykásabbak mint a nők ?:) Elterveztünk hétvégére egy-két közös programot is. Szuper lenne, ha összejönne. Kiskertész úgyis elutazott, máshol mással tölti a hétvégét. Így a felszabadult időt én is a barátaimra fordítom :) Olyan kellemesen és vidáman telt ez a beszélgetés, hogy észre se vettem, hogy pikkpakk eltelt az idő és már szinte teljesen besötétedett, amire elindultunk haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr231358953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása