C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szabadnapos nap

2009.10.22. 21:40 - Camka

Címkék: zene barátok koncert tanulás szabadnap

Mai nap a tervezettnek megfelelően alakult. Mára szabadnapot vettem ki, és itthon készültem a vizsgára. Mindössze csak kétszer kerestek telefonon a munkahelyemről, mert nem találtak meg valamit. :) Sikeresen lenyomtam 10 hosszú tételt. Bár agyilag kicsit megviselt a reggel 8 órától tartó tanulás, délután 4 óra körül már egyre nehezebben ment a koncentráció. Egész nap a négy fal közé voltam bezárva.... Senki nem volt itthon, nyugisan tanulhattam. Bár néhány ismerősöm próbált kizökkenteni MSN-en vagy telefonon, invitáltak ide -oda, de kitartónak bizonyultam és ellent mondtam a csábításnak. Este viszont nagyon jót beszélgettem kedves Zsba ismerősömmel. Meglepő dolgot árult el magáról. Őszintén, nyíltan beszélgettünk. Mutatott egy fotót is, ami mégjobban felkeltette az érdeklődésemet és arra jutottam, hogy a következő befektetésem mindenképp egy olyan valami lesz. Nekem is ki kell próbálnom azt a valamit :) Felcsigázott teljesen :) Majd megmutatom nektek, de előbb azt ki kell ám érdemelni :) Igazából különösebb dolog nem történt ma. A helyzet változatlan, de nem reménytelen :)

Ui: November 23-án Székesfehérváron lesz Szentpéteri Csilla mesés jótékonysági koncertje Ekker Zsoltika megsegítésére. Idén nyáron Balatonlellén már élvezhettem ezt a könnyűzenei látványvilággal ötvözött klasszikus eleganciájú, kuriózum hangversenyt. A művésznő elegáns, komoly és mégis bűbájos, mosolygós megjelenésével, sok-sok mesével, érdekes történetekkel színezte meg és fűszerezte meg a latin, melodikus rock, jazz és világzenei elemeket is tartalmazó műsorát. Akkor sztárvendég volt Zséda is, aki francia sanzonokkal varázsolta el a közösnséget. Nagyon szeretem Szentpéteri Csilla számait. Sokszor csak fekszek az ágyamon, és ezt hallgatva szabadjára indítom fantáziámat, a zene, a dallamok minden csendülése magával ragad és feltöltődök tőle. Már Zsolttal meg is beszéltem, hogy a jövő héten, amint ideje engedi megveszi nekem Fehérváron a 2 jegyet :) Fantasztikus! :)

Egy kis kedvcsináló :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr51468510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása