C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Már december van...

2009.12.02. 23:42 - Camka

Címkék: zene munka film barátok mozi kaposvár élvezetek

Bizony csak úgy telnek a napok. Nemsokára megérkezik a Mikulás tele puttonyával, sok finomsággal és csuda jóval :) Ám addig még kell aludni egy keveset. Biztos észrevettétek, hogy már egy ideje nem írtam ide. Valahogy nem volt se kedvem , se témám, és azért hogy csak elmélkedjek valamiről lusta voltam írni.

Mai bejegyzésem is elmaradt volna, ha épp egy MSN-re bejelentkező ismim nem ricsajoz fel. Mondjuk köszönhetem magamnak, hogy nyugodt álmomból felriadtam. Az est folyamán a "legjobb" ismerőseim mellé külön zenét párosítottam a bejelentkezésre, csak arról feledkeztem el, hogy nem szoktam éjszakára kikapcsolni a notimat és a hangot sem levenni. Így járás, ám azóta is fülemben cseng Macy Gray :)

Szóval mi is történt ma? Kora reggeli ébredés, álmos készülődés után felettébb különös élményben volt részem. Telihold kíséretében élvezhettem a munkába vezető utamat. Valami csodás látványnak mutatkozott, ahogy autóvezetés közben pont velem szemben egy hatalmas, szép kerek Hold díszelgett az égen. Nagyon nem is tudtam koncentrálni a vezetésre, egyfolytában azt bámultam, és csodáltam. Ahogy mentem fel a dombtetőre, mintha egyre közelebb kerültem volna hozzá, mintha csak egy érintésnyire lettem volna tőle, aztán a kanyarban "hullámzott" velem az úton, majd még láttam a révfülöpi hegyek fölött, aztán szépen eltűnt. Érdekes volt ez az egész. Mintha ez idő alatt feltöltődtem volna energiával is, jobb lett a kedvem is, mosolyogtam és a reggeli fáradtságom is elmúlt. Fura :)

Ma csak fél napot voltam bent a munkahelyemen. Őszintén szólva elég is volt belőle, talán még sok is volt. Tegnapi nap óta kolléganőm helyett oldom meg a feladatokat, mert ő nagyon "elfoglalt"... közben úgy vettem észre pedig csak a "maszek" dolgait intézi, persze munkaidőben. De ő a legjobb munkaerő, mert mindig túlórázik :) Nah ugyan miért? Kitalálhatjátok.. nem nehéz. Ma már egyre kevésbé bírtam cérnával ezt, sőt más kollégáknak is szemet szúrt és akaratlanul egy-két beszólással megjegyeztük neki a dolgait. Aztán már fél 12-kor leléptem. Hazafelé még volt némi elintéznivalóm, aztán siettem mert fél 2-re volt betervezve az indulás Kaposvárra. Itthon nagyim meglepetésemre isteni finom szilvásgombócot készített, amiből 6 gombócot be is vágtam :) Kaposváron még elintéztem egy két hivatalos ügyet, meglátogattam kórházban egyik nagyon kedves ismerősömet, aki tegnap sajnos nagyon rosszul lett és az idejében érkezett szakszerű háziorvosi ellátásnak köszönheti, hogy ennyivel "megúszta". Aztán jöhetett a megérdemelt kikapcsolódás. Jött velünk keresztlányom is. Persze, mint mindig most sem bírtam ellenállni neki, és vetetett velem egy nagyon klassz csizmát magának :) Aztán kezdődött a mozi :) Alkonyat - Újhold. The Twilight Saga: New Moon. Hmmm, már az első részre is csak nagyjából emlékszem, csak a fő dolgokra, de aki nem látta az első részt, annak sem lesz nehéz összerakni az elején a dolgokat. A film elment. Azért úgy gondolom valamivel jobb volt az első résznél. Inkább a tizenéves korosztály a célközönség, ezt bizonyította nézők korösszetétele is. Elmesélhetném röviden a történetet, de nem teszem. Akit érdekel nézze meg, bár sokat nem veszít vele, ha kihagyja :) Azért volt a filmben egy-két olyan rész, ami nagyon beleillett az én kis életembe is. Bár én nem vérfarkasok és vámpírok között teketóriázok, csak a sorok mondanivalója (mivel feliratos volt :)) néhol ennél mélyebbre nyúlt. Elgondolkodtatott több mindenen. Annyira a film mondanivalójára összpontosítottam, hogy hazafelé derült ki, abszolút nem figyeltem a legapróbb részletekre. Ám Klau hamar kioktatott, volt is erre ideje, hiszen hazáig csak a filmről mesélt, mi alig jutottunk szóhoz mellette. Jó érzéssel töltött el, hogy ennyire tetszett neki, és sikerült ezt az élményt megadni neki. Viszonylag korán hazaértünk. Élménybeszámoló itthon is megtörtént, aztán félrevonultam kis szobámba és igyekeztem még elvégezni a mára betervezett dolgaimat. Ám valahogy belaludtam... A többit pedig már tudjátok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr951570077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása