C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bonsoir!

2009.10.29. 21:48 - Camka

Címkék: barátok tanulás vágy

A tegnapi bejegyzésem kimaradt... Bár írhattam volna arról, hogy mennyire utálok már egész nap a könyv felett ülni, reggeltől estig 10-12 órában tanulni... Írhattam volna arról, hogy a média hatalom, a politika pedig egy mocskos dolog. Ld: Sláger rádió contra ORTT. Írhattam volna arról, hogy sikerült úgy megharapni a nyelvemet, annak is a hátsó részét, hogy alig tudok beszélni, alig tudok nyelni, és minden picinke mozdulata fáááááj :( Ám mégis jobbnak éreztem, ha nem írok semmit. Valahogy nem igazán volt kedvem. Piszkosul elfáradtam a tanulásban és pikkre bealudtam este. A korai elalvás eredménye volt, hogy ma reggel már fél 6-kor pakkra kinyilt a szemem. :) Ilyen is rég volt, hogy végre pihenten ébredtem. Mai programom sem volt más, mint a tanulás. Sikerült teljesíteni a napi 20 tétel áttanulását, és így holnapra maradt 28 :) Zsbattal végre megtaláltuk neten azt a csodaeszközt, amit mutatott valamelyik nap nekem. Neki is van már ilyen :) Anno, amikor mutatta kapásból elkapott a vágy, a meglátni, megszerezni és kipróbálni érzés :) Bár elég könnyelmű voltam, mert felajánlottam neki, hogy ha ő előbb megtalálja mint én, akkor kérhet bármit... Hát miért is ne, ő kapásból tudta, hol keresse. Örültem, mint majom a farkának, már csak meg kell rendelni... 4 nap a szállítás. Bár lehet, hogy még ráérek erre is, mivel igaziból, ahogy elképzeltem a használatát az úgy 2 személyes "játék". Egy társas játék :) És én még ehhez egyedül kevés vagyok :) De talán majd nemsokára eljön az én napom is.... Zsbat igazi úriember volt, mert nem kért semmit, hanem megkérdezte, hogy mit adok én :)) Én meg "lányos zavaromban" erre semmit sem tudtam hirtelen válaszolni. Nah, megyek aludni, holnapra agyilag regenerálódnom kell. Bonne nuit mes amis :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr251485226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása