C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jól indult a hét...

2009.10.26. 22:13 - Camka

Címkék: munka barátok meglepetés

Szokták azt mondani, hogy amilyen a hétfőd, olyan lesz a heted... Ha ez így igaz, akkor majd egy szavam sem lehet :) Reggeli ébredésembe egy kicsit bekavart az idővisszaállítás. Bár köszönhetem lustaságomnak, hogy hajnali 6 órakor ijedten riadtam fel, hiszen a szobámban lévő nagy fali órát még nem állítottam vissza... Miután a nagy ijedtségben nyugtáztam, hogy mégsem aludtam el, szundizhattam mégegy keveset.... Bent a munkahelyemen már megint egy nagy papírkupac és kismillió cetli várt az asztalomon. Győztem elrendezgetni a feladatokat, amelyek elvégzése a tervezetnek megfelelően egész jó arányban sikerült. Nagyon gyorsan eltelt ez a mai nap. Már délelőtt megérkeztek kedvenc informatikusaim is óriási nagy szerszámukkal :) Az első útjuk hozzám vezetett. Sikerült megjelenésükkel olyan zavarba hozni, hogy fél óráig utánna csak azon gondolkoztam, hogy vajon mit is akartam nekik mondani :) Aztán amire kiböktem, a legkedvencebb informatikusom, felvilágosított, hogy emlékezzek csak, azt már múltkor együtt megcsináltuk.:) Mókás szitu volt :) Haza fele külön utakon jártam... Ahogy kijöttem a délutáni tárgyalásról, láttam hogy egy ismeretlen emberke megkeresett skype-on. Illedelmesen visszaírtam neki, és 2 perc után világos lett, hogy ki is az a személy. Bár sok mindent nem mertem kérdezni tőle, mert neki felettébb jobb memóriája volt mint nekem, és kicsit kellemetlenül éreztem volna, ha elárulom saját magamat, hogy olyan régről én alig emlékszek rá. Bizony, az utóbbi napokban már ő a 2. emberke, aki sok év eltelte után újból keresi a társaságomat. Érdekes ez. Robit kb. 6 évvel ezelőtt ismertem meg. Anno sokat chateltünk, és egyszer találkoztunk egy fél órára. Aztán párszor még írtunk egymásnak, de a kapcsolatunk ennyiben meg is állt. Elteltek az évek, semmit nem hallottam felőle. Kellemes meglepetés volt jelentkezése, illetve meglepett az is, hogy szinte mindenre emlékezett velem kapcsolatban. Még azt is megmondta, hogy pontosan melyik házban lakom :) Ezen lepődtem meg a legjobban, hiszen ő nem a közelben él, soha nem láthatta, hogy hova megyek haza....Valójában, hogy mi az oka hirtelen felbukkanásának nem tudtam meg. Nekem sietnem kellett további utamra, és abba maradtunk, hogy szerdán egy tea mellett mindent megbeszélünk. :) Itthon persze kiváncsiságból mindjárt lecsekkoltam iwiwen :) Le se tagadhatná kisfiát, annyira hasonlítanak egymásra :) Este átnéztem a maradék tételeket, és ezzel egyszer végigértem az anyagon. Szerdától szabadságon leszek és akkorra tervezem, hogy nekirugaszkodok ismételni a tételeket. Este Imhoval nagyon jót csacsogtam. Amióta nincs barátnője elég sokat van MSN közelben :) Megbeszéltük, hogy amint kicsit nyugisabb időszakomhoz érek, meglátogatom Békéscsabán :) Úgy érzem mindenképpen ki kell majd engesztelnem, hiszen amikor utoljára itt járt a Balcsinál, szeretett volna velem talizni, de én nem mertem a szeme elé kerülni, és inkább lemondtam a talit. :) Persze ezt azóta már megbeszéltük :) Ma estére viszonylag korai lefekvést terveztem. Kicsit sasolom még a tévét, aztán ha nem lesz máshoz kedvem, de ha lesz is akkor majd azután ;) alszok reggelig :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr571477523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása