C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Túranap :)

2009.10.25. 22:52 - Camka

Címkék: zene barátok tanulás természet mozgás élvezetek

"Szív és az Ész egy józan, egy merész, a kettő párharcából dől el, merre mész. Láncra vert kéz, sorsod most nehéz. Fellázadt a szíved, végre harcra kész."

Nagyon jólt telt a mai nap. Bár a kisördög este bepróbálkozott, hogy elrontsa kedvemet, de én erősebb voltam nála és a földre tepertem :) Ezekben az utóbbi hetekben nagyon megedződtem....

Mai délelőttöm mivel 's mással telhetett volna, mint tanulással. Nem igen erőltettem meg magamat, lazára vettem. Ebéd utánra egy kis lustit terveztem, ami nem jött össze, mert kicsábítottak a friss levegőre, amit abszolút nem bántam meg. Zull jött és mentünk túrázni. Célállomás: Kishegy. Félutat autóval tettük meg, mivel egyikünk sem olyan fitt, hogy képes legyen több 10 km-t gyalogolni. Ezért nem volt nehéz egymást rábeszélni, hogy a "Lovasvölgyben" hagyjuk az autót és onnan induljunk sétánka. Így is meredek dombokon kellett felmászni, hogy végre a hegy tetejére érjünk és a szemünk elé táruljon a csodálatos kilátás a Balatonnal. Készítettünk pár fotót is Zsbat kedvéért, hogy színesebb legyen a blogom. Ám azt is tudom, hogy Kedves Zsbat nem ilyen képekre gondolt :)

Pihenésképpen bementünk a kápolna melletti Majthényi présházhoz, ami sajnos már nem volt nyitva, de a kertben a vén diófa alatt elüldögéltünk és megbeszélgettük az élet kisebb nagyobb dolgait. Mindeközben Zull csak törte nekem a diót, én meg nem győztem enni :) További utunk a Parkerdőbe vezetett, ahol édes kis mókusok szaladgáltak :) A természet tiszta, friss illata energiával töltött meg, és még az a futás sem fárasztott ki, amikor iszkolnunk kellett mert az egyik pincétől hirtelen elénk ugrott egy nagy fekete kutya :) Régen nevettem ennyit. Olyan szabadnak éreztem magam.Gyűjtöttünk gesztenyét, Zull talált az egyik pincénél fügét, amire le is csapott, csipegettünk egy kis szőlőt, szedtünk csipkebogyót, amiből majd a héten valamelyik nap finom lekvárt fogok főzni :) Érdekes bokrot találtam, bordó és narancssárga bogyók voltak rajta. Messziről teljesen úgy nézett ki, mintha ribizli lenne :) Úgy éreztem nekem mindenképp kell abból a vázámba. Meg is kellett küzdenem érte, hiszen tüskések voltak az ágak, nálunk meg semmi vágószerszám nem volt, így kénytelen voltam a kezemet használni. De mindenesetre most már itt van bent a szobámban és nagyon feldobja az egészet. Utunk során megszemléltük a híres Konyári pincét és a birtokot, hazafelé pedig az elismert Garamvári szőlőbirtokot. Dél-Balatonnak ez az az területe, ahol szinte az összes neves borász birtoka, pincéje megtalálható. Aki nagyon szereti a minőségi borokat, annak ajánlani tudom, hogy mindenképp látogasson el ide. Szívesen segítek szállást is intézni :)

Gyorsan eltelt ez a délután. A nagy sétában megéheztem. Hazaértünk, pikkpakk összedobtam egy kolbászos-sajtos rántottát, mellé finom zöldteát :) Tanulni szerettem volna aztán még, de úgy elment ez az este, hogy már nem állok neki. Viszont azt meg kell jegyeznem, hogy amióta iszom a ginseng oldatomat és a pezsgőtablettámat egyáltalán nem érzem magam fáradtnak. Üde vagyok és friss, még most is, pedig nem éppen gyerek már az idő :) Hamarosan azért nyugovóra térek, hiszen reggel nagyon korán kell kelnem. Ismét hétfő lesz, és biztos bolondok háza:)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr71474231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása