C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Téli időszámítás

2009.10.24. 23:57 - Camka

Címkék: barátok tanulás élvezetek

Bizony, napról napra egyre jobban érzem, hogy lassan közeleg a tél. Egyre rövidebbek a nappalok és hosszabbak az éjszakák. Reggel amikor megyek dolgozni, még sötét van, délután amikor jövök haza, már sötét van. Mindenki korán behúzódik a kis kuckójába, hamar elcsendesednek az utcák. Az idő egyre szürkébb, és ködösebb. Nem szeressem :( Egy előnye lesz az éjjeli óravisszaállításnak, hogy reggel egy órával később ébredhetek. Valahogy napok óta a megszokottól eltérően, nem tudok éjfélnél előbb elaludni. Most sem érzem magam álmosnak, ugyanakkor a korai ébredésekkor szabályosan meg kell magam erőszakolni, hogy végre felüljek, és kiszálljak az ágyból. Így volt ez ma reggel is. Talán holnap a plusz egy óra miatt könnyebb lesz :) Délelőtt lelkiismeretesen tanultam. Végre egy olyan témához értem, amit szeretek, és érdekel. Talán azért is ment könnyebben a tanulás, mert az anyag nem volt teljesen ismeretlen számomra, mivel ebből nyár végén már leállamvizsgáztam. Elvileg minden tudok :) Délután végre hazahozhattam nagymamámat a kórházból, aki a körülményekhez képest egész jól van. Siettem aztán haza, hiszen barátosnémnek elígértem magam egy közös szaunázásra. Isteni volt, nagyon jól esett. Szerintem rendszeressé fogom ezt tenni, mert megérdemlem :) Be is fektettem egy 10 alkalmas bérletre, hiszen gazdaságosabb lesz így. Különleges teát ittam ma. Mézeskalács ízűt. Nyammm, nagyon kellemes volt. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Vacsorára pedig adtam a kalóriáknak.. Évek óta most ettem újból friss, puha kacsazsíros kenyeret roppanós piros szőlővel :) Tele is lett a pocak :) Csak nehogy rémálmaim legyenek az éjszaka :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr641472963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása