C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Feltöltődötten

2009.10.15. 23:00 - Camka

Címkék: vers munka előadás gondolatok nyaralás

Hosszú és tartalmas nap volt a mai. Elindultam reggel fél 7-kor itthonról és most fél 10 után értem haza. A délelőttöm szaladgálással telt. Kolléganőmet karon fogtam és elmentünk a szombati rendezvényre beszerezni a különdíjakat. Nem tudom, hogy írtam e már, hogy pénz gyűjtök nyaralásra. Van már egy "Holiday Fund" perselyem, amin a világ nagyvárosainak jellegzetes építményei vannak egy-egy fotón. Ebbe gyűjtöm a tavaszi párizsi utamnak a költségét. :) A mai napon a Kikben vettem még egy ilyen fém dobozos perselyt. Ezen lévő fotókon a tenger, a homokos tengerpart és pálmafák, virágfűzérek vannak. Ebbe dobálom a mauritiusi utamnak az árát :) Hééé Teee, majd ha összegyűlt mindenképpen jelzem, hogy mikorra csomagold össze a bőröndödet, mert viszlek ám magammal, ahogy megígértem :) Délután átmentem informatikusnak. Ha Ferit nem hívtam 20-szor, akkor egyszer sem. Valahogy szinte 5 percenként adódott egy kérdésem, vagy valakinek valamilyen problémája, amire szerettem volna azonnal választ és megoldást találni. Bár egy szavam sem lehet... Nekem ő mindig ugrik, vagy ha ő nem, akkor ugrat nekem mást :) Megérkezett délután KG is az egyik pályázattal. Szerencsére ezt nem nekem kellett megírni, megírattuk velük. Gyors kapkodás, aláírások begyűjtése, mert ma járt le ennek a több mint 50 millás pályázatnak a beadási határideje. Az utóbbi napokban "kedvenc kis politikusommal" nagyon jól összehaverkodtunk. Nemrégóta ismerem, vagyis a választásokkor csak óriás plakátokon, villanyoszlopokon nézett vissza rám, de az elmúlt hetek közös munkái összehoztak vele. Ma még két puszit is kaptam tőle:) Szívesen lennék a csapata tagja ;) Este Papp Lajos professzor úr előadásán vettem részt. A vártak szerint tele volt a művelődési ház érdeklődővel. Számomra felettébb érdekes előadást tartott, és érdekes személyiségként mutatkozott be. Egyszerű szerénységgel, közvetlen hangnemben tartotta meg az előadását, amely nagy élmény volt. Igazi feltöltődés volt. Indult a sejtektől, Darwinon át, az ember által kibocsátott hullámokon, rezgésen keresztül, " ha nem alkalmazkodok, akkor elpusztulok" gondolaton át, a családi és párkapcsolatokban megjelenő pozitív és negatív hozzáállásokon keresztül a boldogságig, az erős immunrendszerig. Elmondta, hogy a H1N1 vírus nem is olyan erős vírus, és ha önmagunkkal békességben élünk, mosolygunk, pozitív kisugárzásunk van, megerősödik immunrendszerünk és nem kell oltás, mert anélkül is legyőzzük ezt a vírust. Szoros kapcsolatot állított fel Istennel, mind az életből, orvosi munkásságából, a Bibliából történeteket mesélt el. Elmondta, hogy nem az orvos a gyógyító, hanem saját magunk vagyunk a gyógyítók, ő csak segít minket, elmondja a megoldást. Magát nem orvosnak, hanem tömeggyilkosnak tartja, az orvosi pályafutása alatt 49 emberi életet "oltott ki", és tudja, hogy ezzel ő is megszegte a Tízparancsolatban írt Ne ölj! szabályt és majd ha eljön az ideje a jó Isten előtt neki ezért felelnie kell. A több mint egy órás előadás tele volt esetekkel, érdekes történetekkel és bölcseségekkel. Felolvasta Kipling: Ha című versét Kosztolányi fordításában, illetve a végén egy verses mesét is elmondott, ami arról szólt, hogy ne másokat, hanem magunkat akarjuk megváltoztatni. Aki még nem hallotta, vagy nem ismeri őt, és lesz rá lehetősége mindenképp hallgassa meg az előadását.

Ui: a leandereket már mi is bevittük fagymentes, fedett helyre, nehogy megfázzanak és tönkremenjenek :) Aki még ezt nem tette meg, azt sürgeti a hideg :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr201453128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása