C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Potyázós nap "kollégákkal"

2009.09.30. 20:03 - Camka

Címkék: barátság wellness kedvesség élvezetek

Majdnem leragadnak a szemeim. Nemrég estem haza. Kiszívták az energiámat :) Ahogy tegnap terveztem a mai délutánomat és az estém egy részét szaunázással, úszkálással, ismerkedéssel töltöttem. Nagyon kedves volt a recepciós néni, mert csak egy óra díjat kellett kifizetnünk, pedig mi kb 3 óra hosszát is eltöltöttünk a wellness részlegben. Nagyon élveztem, és felettébb jól esett egy kis ellazulás. Bár a csobbanós medencében kicsit meleg volt a víz, de leleményesen megoldottuk, hiszen eszünkbe jutott, hogy a szabadtéri úszómedencét még nem engedték le, így amikor felfrissülésre vágytunk kiszaladtunk a strandra és hopsz bele a vízbe :) Ilyen sem volt még, hogy szeptember végén kint úszkáljak a szabadban :) De nagyon jól esett :) Mivel elég könnyen barátkozok, és jól tudok kommunikálni az emberekkel sikerült ma is több új ismerőst szereznem. Ezért is szeretek odajárni szaunázni, mert tutti, hogy vagy ismerősbe botlok, vagy találok újabbakat. A kis hely összehozza a társaságot. Akikkel ma elég gyorsan közvetlen kapcsolatba kerültem szintén fiatal "kollégák" voltak, és mint megtudtam tőlük Debrecenből az ügyészségről érkeztek ide a Balaton partra egy hetes továbbképzésre. Annyira összehaverkodtunk velük, hogy a tervbe vett kínai vacsorát is átettük egy másik napra és inkább meghívtuk őket egy olaszos étterembe, ahol nagyon finom pizzákat tud az én kedves T ismerősöm készíteni. Vele is már nagyon régen találkoztam, és a nagy haverság jeléül csak fogyasztásunknak a felét kellett kifizetni. Bár egy kicsit kellemetlenül éreztem magam, de majd valahogy úgyis viszonozom a kedvességét. Hiszen mindenki tudja, aki ismer, hogy nem szoktam soha adós maradni. :) Sőt inkább mindig igyekszek sokkal többet visszaadni, mint amennyit én kaptam.

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr221419031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása