C'est la vie

"Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek." /Gabriel García Márquez/

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lottósorsolás

2009.08.14. 21:21 - Camka

Címkék: utazás álom mauritius lottósorsolás

A nagy tanulás közben eszembe jutott, hogy holnap szombat és lesz lottósorsolás. Gyorsan katt a Szerencsejáték Zrt honlapjára. Mennyi is a főnyeremény? Az ötös lottón 1 234 millió Ft! Ez nagyon sok pénz :) Összeszedtem magam, huppsz beültem az autóba, és irány a lottózó. Még a nagymamám is utánam kiabált, hogy "nekem is tölts ki egy szelvényt!" :)

Ahogy beléptem az ajtón meglepetésemre kígyózó sor fogadott. Lassan haladtunk. Volt időm eltöprengeni. -Akik itt állnak előttem biztos hetente várják a sorsolást és Ők is mind abban bíznak,hogy nah most fog végre megváltozni az életem. Lehet, hogy megszállott szerencsejátékos mind?

A lottójátékosoknak két nagy csoportja van. Aki variációkkal játszik, és aki nem. Ez utóbbi csoport is két fő rétegből áll: az állandó számokkal játszók, illetve a hetente más-más szerencseszámokkal próbálkozok. Nyilván mindenki a maga módszerét részesíti előnyben. Én kispályás játékos vagyok, mert csak 1-2 szelvénnyel játszok. Egyébként sem vagyok rendszeres lottózó,és soha nem állandó számokkal játszok. Amúgy nálam a számok megjátszása érzés szerint megy.

Soha ne játssz fix számokkal! Azt ugyanis nem lehet abbahagyni. Ha egyszer belekezd az ember, akkor élete végéig meg kell játszania minden egyes héten ugyanazokat a számokat, máskülönben, ha akár csak egyszer is kihagyja a heti kötelezőt, megvan az esélye, hogy épp akkor húzzák ki a jól bejáratott számait. Ilyenkor pedig három dolog lehetséges:

1. Azonnali hirtelen szívhalál és agyérgörcs.

2. Egész életen át tartó mentális zavarodottság.

3. Élni tovább, mintha mi sem történt volna.

Mivel a harmadik eshetőséget magamra vonatkoztatva kizártnak tartom, ezért azt mondom: a fix számok csapdájába nem szabad belesétálni! Többségünk tisztában van azzal is, hogy az esély az ötös lottón telitalálat eléréséhez nagyon-nagyon kicsi. De hát én is olyan "hülye" vagyok mint a többi játékos társaim. Mégis mi van, ha PONT MOST ragyog rám a szerencse? :) Így mindjárt 2 mezőt is kitöltöttem.

Egyik:

lottószám

Másik:

lottoszam2

Aztán hogy nyerek-e, majd holnap este kiderül.

Eljátszottam azzal a gondolattal is, hogy vajon mit tennének ezek az emberek, ha megnyernék ezt a sok pénzt? Mi lenne ha ötösöm lenne a lottón? Mire költeném a nagy nyereményt? Elutaznék végre Mauritiusra, vennék egy nagyon szép házikót a hegyek között, befektetném, és sikeres vállalkozó lennék?

Mint ahogy a hírekből is tudjuk, a lottófőnyereményesek, 1-2 éven belül elszórják a pénzt, de úgy hogy semmi nem marad belőle. De mi lehet ennek tékozolásnak az oka? Én úgy gondolom, hogy aki szegényként nem tanult meg a pénzzel bánni, az gazdagként sem tud. Gyorsan jött, gyorsan megy.

Akkor sem leszek elkeseredve, ha holnap mégsem én viszem el a főnyereményt, mert csak egy a fontos: a kalandjainkat ugyanis belül vívjuk. A díszlet változik csak. Azt meg könnyedén tudok varázsolni, elég ha kicsit ledőlök, behunyom a szemem és ott termek, ahol akarok.

Mondjuk itt! Álmaim és vágyaim egyik legszebb helyén :)

Persze jó lenne érezni a sós óceán illatát, a meleg, lágy szellő érintését, elfeküdni a pálmafák alatt, úszkálni a tiszta kék vízben. Élvezni a csendet, a nyugalom szigetén megpihenni. De ez meg azt jelenti,hogy nem vagyok még elég jó. Fent az égiek ezért nem akarják, hogy nyerjek:

“Megvan mindened, amire szükséged van, képességeid, erőid, ami kell, az ott hever előtted! Tessék megdolgozni érte hát!”

És milyen igazuk van! Sokkal jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért magunk küzdöttünk meg.

Ps: Kiskertész, ám ha mégis nyerek, ugye tudod, hogy téged viszlek magammal Mauritiusra :)

A bejegyzés trackback címe:

https://camka.blog.hu/api/trackback/id/tr901310073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása